My usual hairdresser was sick but Thessa kindly fit me into her schedule. The hair wash was amazing, made me feel so relaxed and the cut was quick and exactly how I asked for it :)
Vrouwen knippen
Laura•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Eigenlijk is alleen vakkundig te weinig om bij Soraya aan te tikken…. Wordt altijd super vrolijk als ik bij haar op de stoel zit!!! Ze is altijd geïnteresseerd hoe het met je gaat and SHE IS THE BEST!!
😍😍
Mannen knippen
Boetje•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
The balayage and cut were beautifully done, I am super happy with the results!
Balayage
Melina•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed behandeld door Soraya
Kleuren - volledig
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Thessa is een topper! Goed advies en geknipt zoals ik wilde :)