I got a very good haircut and tips from Jasmijn on what would look better on me and how my hair could look fuller. She was very kind and speaking slowly in Dutch to me so I could practice. I will definitely come back.
Vrouwen knippen
Andrea•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ging voor het eerst naar de kapsalon. Ik ben tevreden maar achteraf duurder dan verwacht.
Vrouwen knippen
Anoniem•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijne behandeling. Goed en eerlijk advies! Vlotjes geknipt en gezellig gebabbeld. Heel tevreden met het resultaat en alle tips om beter mijn haar te verzorgen. I’ll be back!
Vrouwen knippen
Loura•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Top
Vrouwen knippen
Merel•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ging voor het eerst naar deze salon en werd geknipt door Soraya een vakkundige getalenteerde vrouw met humor . Ik ben zeer tevreden