Aardige mensen, hebben aan twee woorden genoeg om te weten wat je wilt en zijn supersnel klaar, met uitstekend resultaat.
Mannen knippen
Gerrit•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Top!
Balayage
Jade•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Opnieuw een prettige ervaring bij JP Hairstyling. Jasmijn is ter zake kundig, vriendelijk en ontspannen. Ze heeft goede tips en adviezen, ik ben ontzettend blij met de kleur en ze doet niets zonder overleg. En ik kon op zondag terecht, heel fijn.
Highlights - heel hoofd
Margareth•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Soraya did her magic again!!! Ben zo blij!! I’m going to be one of the regulars now!! Top service!! ❤️❤️❤️