Jasmijn did a great job on my hair (which needed a lot of love after 8 months since my last visit to the hairdressers)! Really friendly and nice to chat with, good tunes and a relaxed atmosphere! Love love love !
Highlights - heel hoofd
Ruth•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Super vriendelijke geholpen!
Ik had graag van tevoren geweten dat ze geen mondkapje ging dragen.
Mannen knippen
Niels•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Helemaal top. Ben altijd een tikkie zenuwachtig maar dat was snel voorbij! Ga hier zeker vaker komen! Soraya helemaal super!