Don’t do my nails normally, but since the last time with Julia i loved how long it stayed and how precise she is working. Also Julia is a very nice person who makes you feel comfortable.
Behandeling door Julia•
NagelverlengingenToon alles…
Kirsten•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Julia is always the best, super precise and always happy with my nails!
Behandeling door Julia•
NagelverlengingenToon alles…
Isabella•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Julia is heel kundig, luistert goed naar de wensen en werkt heel nauwkeurig.
Behandeling door Julia•
ManicureToon alles…
Anoniem•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
great as always!
Behandeling door Julia•Nagelversteviging
Lara•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Julia was very nice and kind and her attention to detail is great.