Het was een erg mooie en sfeervolle salon, waardoor het heel professioneel overkwam. Reyhan zelf was erg lief en wist duidelijk goed wat ze deed. Ik heb m'n wenkbrauwen laten threaden en tinten. Ze deed het snel maar grondig waardoor ik niet te lang in de stoel zat. Achteraf gezien had de wenkbrauwverf wel een tintje donkerder gemogen maar ik waardeer het principe "beter te veel dan te weinig" van Reyhan wel haha! Kortom; een goede ervaring en ik kom zeker weer een keer terug.
Behandeling door JustBrows 1•Wenkbrauwen - threaden
Lysanne•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Very good and professional work. I'm very pleased with my eyebrows. Thank you
Behandeling door JustBrows 1•Wenkbrauwen - threaden
valentina•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Great venue! Lovely staff
Behandeling door JustBrows 1•Wenkbrauwen - threaden
Anoniem•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Finally found the professional I was looking for. I am very happy with my brows and with the COVID-19 measures implemented in the location. I will definitely return and would highly recommend a visit.
Behandeling door JustBrows 1•Wenkbrauwen - threaden
Stefana•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Great browlift!
Behandeling door JustBrows 1•Wenkbrauwen lamineren