It was my first time getting my eyebrows done. Overall great experience
Behandeling door JustBrows 1•Wenkbrauwen - threaden
Saskia•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
My eyebrows have never looked as good as after the treatment. Reyhan shaped and coloured my eyebrows exactly how I like it and explained every step to me. I am extremely happy and can’t wait to come back!
Behandeling door JustBrows 1•Wenkbrauwen - threaden
Linda•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfect!
Behandeling door JustBrows 1•Wenkbrauwen - threaden
Anoniem•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Echt super!!
Behandeling door JustBrows 1•Wenkbrauwen - threaden
Ava•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfect, no better words needed:)
Behandeling door JustBrows 1•Wenkbrauwen lamineren