Ik word altijd goed ontvangen en geholpen door de dames bij Rock & Roll beauty. Elke keer weer loop ik heel tevreden met mooie nagels en een een glimlach de deur uit!!
Behandeling door Nicole•Gellak manicure
Syreeta•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Een relaxte sfeer en vriendelijke meiden die je vakkundig helpen!
Behandeling door Farinaz•Gellak manicure
Olga•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Shellac bleef ruim 3w zitten. Normaal blijft nagellak en shellac bij mij niet lang op mijn nagels. Ik heb nu een nieuwe afspraak geboekt om mijn nagels weer bij te werken.
Behandeling door Farinaz•Gellak manicure
Anoniem•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Top!
Behandeling door Reyhan•Gellak manicure
Barbra•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Super mooie tent, leuke mensen en mooie nagels. Top! Kom zeker terug