Het was mijn eerste behandeling bij rock n roll beauty en het is prima bevallen. Barbara laat je welkom voelen, de behandeling was fijn, ondertussen een beetje kletsen en het resultaat was helemaal te gek. Zeker voor herhaling vatbaar!
Behandeling door Lina•Wimper permanent
Inge•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooie salon, nagels netjes gedaan en een aardige nagelstyliste
Behandeling door Mana•Gellak manicure
Angela•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
I simple LOVE this place. They are the best♥️
Behandeling door Lina•Gezicht threaden
Lucia•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
As always amazing
Behandeling door Reyhan•Gellak manicure
MElena•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima!
Behandeling door Reyhan•Wimpers en/of wenkbrauwen verven