Al ruim 12 jaar goede ervaringen bij Janneke.
Professioneel,fijne salon en Janneke heeft altijd een luisterend oor
Paul•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Heerlijk top behandeling 🌼
Caroline•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Just-Skin is een fijne en professionele schoonheidsspecialist. Hele fijne medewerkers met veel ervaring. Zeer aan te raden, voor heren/ dames gezichtsbehandelingen.
Anoop•2 maanden geleden
Geverifieerde review
top
Guido•2 maanden geleden
Geverifieerde review
De jongedame wist wat zij deed. Vertelde wat zij ging doen en hoe het zou voelen. Ik ben tevreden, mijn huid straalt weer.