Heel blij met mijn 3 D nagellak, voor mij de eerste keer
Nalyne doet het super goed erg professioneel, en het is ook heel erg gezellig altijd
Elvira•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik ben ontzettend tevreden over deze nagelstyliste! Ze werkt snel, maar zonder dat dit ten koste gaat van de kwaliteit. Alles gebeurt heel netjes en hygiënisch, en ze heeft oog voor detail. Mijn nagels zien er altijd perfect verzorgd uit en blijven ook lang mooi zitten. Daarnaast is de sfeer prettig en professioneel. Echt een aanrader als je op zoek bent naar kwaliteit en vakmanschap!
Nancy•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Nalyne is perfect, quickly, friendly, great quality.
Giseli•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Nalyne weet van mijn nagels altijd weer een feestje te maken! Staat altijd open voor weer een leuk nieuw Antwerp of kleurtje. En niet te vergeten altijd een gezellig plaatje. Echt een me-time uitje 🤩
Stephanie •3 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd een geweldige ervaring. Nalyne is vriendelijk en zorgt ervoor dat ik me op mijn gemak voel.