Ze heeft mijn wenkbrauwen Heel mooi en professioneel gedaan! Zeer tevreden!
Yacine•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Erg blij met mijn Biab nagels en Nelly gaat zeer gedetailleerd te werk, kwaliteit! Meteen ook een afspraak gemaakt voor mijn wenkbrauwen. Alles in één beautysalon, top!
Cansu•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik heb een lashlift gehad. Wat een mooie salon en fijne specialisten! Toen de verf per ongeluk een beetje in 1 oog kwam, gaf dat veel irritatie, tranen. Ik werd goed gerustgesteld. Thuis heb ik toch ook nog even nagespoeld met zout in water. Omdat ik het zekere voor het onzekere wilde nemen! Toen trok het snel weg. En wat fijn dat zelfs na het spoelen de lashlift nog zo mooi en duidelijk zichtbaar is.
Anne•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Mooie, schone en royale salon !! Eigenaresse weet wat ze doet en goede kennis. Het resultaat van m'n wimpers waren écht heel mooi. Ook de pedicure was uitgebreid met massagestoel, héérlijk!!