De kamm Barbershop ziet er geweldig uit.
Het heeft ook een chique uitstraling.
Je hebt ook nog de keuze uit 3 barbiers.
En als laatste leveren ze ook kwaliteit af qua knippen. Echt top!
Carlo•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldig gefeliciteerd met jullie nieuwe zaak. Wat is het mooi geworden!! heel veel succes
Robbert •meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Top zaak.
Diede•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
In een zeer inspirerende nieuwe barbershop geweldig geknipt en geschoren. Haartjes goed, baardje keurig en met een goede whisky erbij een prachtige start van het weekend.
Even een verwen moment voor mijzelf. Dank aan Sjoerd, the barberman.