Voor mij was dit de eerste keer een Head Spa en wat een geweldige ervaring! Tijdens de behandeling worden je hoofd, schouders en voeten heerlijk verzorgd. Ik viel zelfs een paar keer in slaap zo ontspannend was het. Het personeel is vriendelijk, de salon is netjes en parkeren is eenvoudig. Echt een aanrader voor iedereen die toe is aan pure ontspanning!
Anil•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Zeer kundig en prettige massage gehad. Was even weer in thailand
Behandeling door Nattakarn•Ontspanningsmassage
Sachin•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Geweldig! Lieve vrouw en verstand van zaken. Goede massage
Arja•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Hele fijne massage. Ze heeft mij goed geholpen. Ik raad de massages van harte aan.
Behandeling door Nattakarn•Thaise massage
Chantal•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Dit was mijn eerste japanese headspa behandeling en ik vond het heerlijk ontspannend. Ik had niet verwacht dat ook mijn armen en voeten gemasseerd zouden worden maar dat was een fijn extra.