Nael is een goede kapper! En heel vriendelijk, ook hebben ze lekkere koffie, zeker een aanrader
Styling door 4•Mannen knippen
Sebastien•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk personeel, die luisteren naar je wensen,
Behandeling door 7•Wenkbrauwen - threaden
Malenka•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Fantastic!
Styling door 4•Mannen knippen
Ali•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Geen leuke sfeer, 5 minuten met nat haar in de wasbak gewacht tot iemand het haar kwam wassen. Knippen was binnen 3 minuten klaar en geen aardig personeel. Het is prima geknipt maar om na 20 minuten weer buiten te staan op deze manier was geen prettige ervaring. Zou hier niet nog een keer heengaan…