Hele leuke en goede zaak. fijne behandeling. Heel blij met het resultaat!
Styling door 3•Vrouwen knippen
Lynn•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Geknipt door Nael , die me enorm op m’n gemak stelde !
Styling door 6•Mannen knippen
Job•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik raad deze kapsalon niet aan! Het personeel was onvriendelijk en er was geen enkele vorm van begroeting. De kapster knipte mijn haar goed, maar was extreem ruw tijdens het kammen en stylen. Daarnaast heb ik nog nooit meegemaakt dat een kapper geen heat protection gebruikt voordat er hete lucht op het haar wordt aangebracht, noch een serum aan het eind van de behandeling. De service was teleurstellend en zeker niet de prijs waard
Styling door 1•Vrouwen knippen
Barbara•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Kom al jaren bij Bianco en hij stelt me nooit teleur! Voor de mooiste wenkbrauwen moet je hier zijn!
Behandeling door 8•Wenkbrauwen - threaden
Donna•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
M’n haar weer helemaal in een prachtige kleur gemaakt! Heel veel dank!