k ben erg blij met mijn wenkbrauwen. Was snel, erg vriendelijk en deed precies wat ik vroeg. Ik kom zeker terug!
Behandeling door 8•Wenkbrauwen - threaden
Lysanne•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
The location is easy to get to, and the staff are friendly. I will go back.
Mannen knippenToon alles…
Lowell•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik werd echt op mijn gemak gesteld. Bij elke hand kwam er uitleg over wat er werd gedaan. Het resultaat was prachtig. Geen pijn en geen zwellingen in mijn gezicht, want ze werken met de nieuwste technieken. Dus ik ben blij dat ik ze heb ontdekt.
Behandeling door Beauty•Facials / Gezichtsbehandelingen
Mildred•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Absoluut fantastisch!
Styling door 1•Vrouwen knippen
Carla•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Blij dat ik deze kapper gevonden heb. Vriendelijk en kundig personeel die goed advies geven en meedenken. Een echte aanrader!