Dit was de eerste ervaring bij Bianco , ik ben erg tevreden over het resultaat !
Styling door 5•Mannen knippen
Rick•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Echt top, al 6 jaren klant
Styling door 1•Vrouwen knippen
AlexA•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
I love my new haircut and hair colour! 😃Thank you again Hasmik and team!
Styling door 1•Vrouwen knippen
Liz•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Snel, mooi geknipt, goed advies!! Altijd top hier
Styling door 2•Vrouwen knippen
Noor•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Quick, efficient and with a great result. I really enjoyed that I didn’t have to make small talk 😅 Good price, especially compared to the rest of Amsterdam. Would book again!