Deze salon is zo professioneel. Je wordt keurig netjes ontvangen en je gaat stralend mooi weer weg. Zeker een aanrader
Behandeling door Beauty•Hydrating Facial
Mildred•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Goede prijs kwaliteit verhouding.
Het is best goed, maar het resultaat is goed. Ze zijn vriendelijk maar niet heel gastvrij, maar prima voor deze prijs.
Behandeling door 7•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Anoniem•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Uitstekend vakmanschap en warme service van Jasmijn. Voor het eerst geen pijn tijdens de behandeling én heel blij met het resultaat.
Behandeling door Wimpers•Wimperlifting
Raven•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Redelijk ontevreden. Er zaten nog flink wat haren rond mijn wenkbrauwen en bovenlip. Vond het wel heel erg vlug en slordig gedaan. Verder heel aardige mensen.