Leuke zaak. Ziet er goed uit. Prijs/kwaliteit prima!
Styling door 2•Vrouwen knippen
Marit•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel fijne, efficiënte en vriendelijke salon!
Styling door 2•Jongens knippen
Marlie•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Eerder betere ervaringen met wimpers verven, maar deze keer werd het vrij grof schoongemaakt waardoor er verf en het wattenschijfje in mijn oog kwam, heb nog een paar uur wazig gezien. Communicatie met kapster liep stroef, maar resultaat is goed.