Kapsalon Bianco is a great one-stop shop. Very good stylists for the whole family!
Mannen knippenToon alles…
Maria•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima geknipt, personeel was wel wat gehaast en kortaf
Styling door 1•Vrouwen knippen
Anoniem•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor het eerst geweest, erg mooi gekleurd en prachtige highlights. Bovendien erg goed en zorgvuldig geknipt. Erg aardig personeel, alleen vind ik het persoonlijk jammer dat er onderling in een taal gesproken werd die ik niet verstaan kan. Dat doet een beetje af aan de sfeer en dat vind ik jammer. Verder ben ik erg tevreden! Dank jullie wel!