Ik was voor het eerst in deze zaak, er werd goed geluisterd naar wat ik wilde. Je voelt je ook op je gemak en er is een ongedwongen sfeer. Ik ben heel tevreden en kom zeker terug.
Styling door Gandi•Vrouwen knippen
Bettina•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Weer super goed geknipt een een fijne ervaring gehad!!
Styling door Gandi•Vrouwen knippen
Charlotte•4 maanden geleden
Geverifieerde review
I wanted a haircut on a Monday evening and decided to take a chance with Gandi. It turned out to be a wonderful experience. While he was finishing with his previous customer, I waited outside, and it was nice to see them engaged in a friendly conversation while he completed the haircut.
He welcomed me warmly and was very friendly and professional. He recommended a multiple-layer haircut, and the result was excellent. I will definitely come back.
Styling door Gandi•Vrouwen knippen
Carolina•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Super ervaring. Snel met de schaar en precies het gewenste resultaat. Mooie plek met veel aanloop van mensen en de kapper is erg vriendelijk.