Ik kom hier al jarenlang met veel plezier. Altijd vriendelijk ontvangen, professioneel geholpen en het resultaat is telkens uitstekend. Er wordt goed geluisterd naar mijn wensen en er wordt vakkundig geknipt. Een kapper die ik zeker kan aanbevelen
Styling door Gandi•Mannen knippen
Gokhan•10 dagen geleden
Geverifieerde review
Neat venue and lovely chat. Very happy with my new haircut, will go back!
Styling door Gandi•Vrouwen knippen
Flavia•13 dagen geleden
Geverifieerde review
Gandhi does a great job with eyebrow threading. I visited twice and was very happy with the result. I also had a hair cut , he’s very good with curly hair
Behandeling door Gandi•Wenkbrauwen - threaden
MS•14 dagen geleden
Geverifieerde review
Top salon! Gandi is vriendelijk, professioneel en goed in z’n vak!