Super fijne ervaring bij kapsalon Dynamic Looks!
Altijd vriendelijk ontvangen en er wordt echt vakkundig gewerkt. De salon is netjes en schoon, wat meteen een prettig gevoel geeft.
Ik ben elke keer weer blij met het resultaat. Echt een aanrader!
Styling door Gandi•Mannen knippen
Alex•4 maanden geleden
Geverifieerde review
altijd snel en goed geknipt, heel blij mee!
Styling door Gandi•Vrouwen knippen
Liza•4 maanden geleden
Geverifieerde review
10
Styling door Gandi•Mannen knippen
Samuel•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Bedankt! Voor je advies en hulp! Ben erg blij met je