Eerste keer bij Gandi, heel goeie ervaring!
Aardige man, denkt met je mee,ik heb een mooie kapsel gekregen,bedankt!
Styling door Gandi•Vrouwen knippen
Stefania•5 maanden geleden
Geverifieerde review
super goede kapper! altijd snel en kundig
Styling door Gandi•Mannen knippen
Tommy•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Gandi is heel ervaren, proffessioneel, heel enthousiast, vriendelijk, hij knipt uitzonderlijk goed. Heeft een goed gevoel wat bij je past en gebruikt de nieuwste technieken.
Styling door Gandi•Vrouwen knippen
Quirine•5 maanden geleden
Geverifieerde review
I had a great experience here - Gandi is quick, friendly, and remembers what worked (and didn't) last time!
Styling door Gandi•Mannen knippen
Michael•5 maanden geleden
Geverifieerde review
It was again a perfect experience. Gandy is a very nice guy, always friendly and helpful. He is giving good advice, also how to take care of my hair. The haircut looks great!