Ik ga altijd heel blij weg bij Gandi! Hij is heel vakkundig en secuur, je gaat pas weg als het perfect is. Als je mooie wenkbrauwen wil, is dit de plek 😊
Behandeling door Gandi•Wenkbrauwen - threaden
Adinda•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik was er voor de eerste keer en ik wilde een flink stuk van mijn haar af maar dat was spannend. Hij heeft het fantastisch geknipt, met veel zorg. Ben nog nooit zo goed geknipt. Ik heb er zelfs foto’s van gemaakt zodat ik de volgende keer weer hetzelfde kan laten knippen. Heel blij mee
Styling door Gandi•Vrouwen knippen
Leonique•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Great as always! Good haircut, nice chat and coffee!
Styling door Gandi•Mannen knippen
Jonathan•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Very good, he is attentive and polite, makes sure you like the result
Behandeling door Gandi•Wenkbrauwen - threaden
Dulce•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik heb een echt goed kapsel gekregen. De kapper luisterde goed naar mijn wensen en deed precies wat ik wilde. Hij heeft ook mijn baard netjes bijgewerkt. Ik kom in de toekomst zeker terug!