Hele fijne kapsalon waar je perfect geknipt wordt en voor een hele goede prijs. Gandi is super professioneel en aardig. Kom er al sinds de opening en blijf dat zeker doen. Een aanrader!
Styling door Gandi•Mannen knippen
Hugo•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Hele goede , efficiënte en professionele kapper. Relaxte sfeer
Styling door Gandi•Mannen knippen
Henk•9 maanden geleden
Geverifieerde review
super vriendelijk en mega blij met m’n haar! Er is echt goed naar m’n wensen geluisterd