Super geknippt, heel gezellig. Zeker een aanrader.
Behandeling door Gandi•
Mannen knippenToon alles…
Jan•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Gandi is super goed, een professional. Ik ben bij hem geweest voor knippen en wenkbrauwen verven. Hij kijkt goed naar wat bij je past, is precies en zeer vriendelijk. Ik ben altijd erg blij met het resultaat en kom daarom altijd graag terug bij deze salon.
Behandeling door Gandi•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Nini•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Very good
Behandeling door Gandi•Wenkbrauwen - threaden
Dulce•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Was weer top. Gandi heeft oog voor detail. Vaste klant geworden!