Gandi is erg aardig en heeft zelf een mening over welk kapsel je mooi zou staan. Mogen meer kappers doen.
Styling door Gandi•Vrouwen knippen
Annemijn•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Deskundig en vriendelijk; Gandi heeft me nog nooit lang laten wachten. Zijn zaak is altijd netjes, schoon en opgeruimd.
Styling door Gandi•Mannen knippen
Ben•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel tevreden met mijn nieuwe kapsel en gezellige kapper
Styling door Gandi•Vrouwen knippen
simone•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Gandy is the best in the bizz!
Styling door Gandi•Mannen knippen
Sam•10 maanden geleden
Geverifieerde review
My haircut looked great. I never felt rushed and he checked in with me to be sure the cut was exactly what I wanted. The atmosphere was calm, kind, and professional. I'll definitely return and make this my go-to salon.