fijne kapper! Vorige keer schots en scheef geknipt door een barbershop, dus fijn om nu een echte kapper te hebben
Styling door Gandi•Mannen knippen
Bart•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Helemaal blij met mijn nieuwe kapsel en mijn nieuwe kapper. Mijn haar leeft weer helemaal na de goede knipbeurt en een masker. Ik wou wat totaal anders qua kapsel ,maar meneer had gelijk en im so happy. Goude handen. Bedankt, en tot de volgende keer.
Styling door Gandi•Vrouwen knippen
Chouchou•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Great haircut and service for an affordable price
Styling door Gandi•Mannen knippen
Daniel•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel snel, goed prijs 👍
Styling door Gandi•Mannen knippen
Math•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel goed geholpen. Meneer creëert een goede sfeer, luistert naar je en werkt heel professioneel. Ik kom zeker terug!