Amazing haircut in a very friendly environment for a reasonable price. Thanks a lot for the nice service and the warm welcome.
Styling door Gandi•Pony knippen
Anonym•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
The haircut took 5 minutes and when I went home it was uneven. There were longer pieces that I realized after straightening and needed to correct by cutting myself.
Styling door Gandi•Vrouwen knippen
Selin•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne kapper, snel en goede salon. Ik ga zeker terug.
Styling door Gandi•Mannen knippen
RP•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede en vriendelijke kapper die voor een eerlijke prijs goed werk levert
Styling door Gandi•Mannen knippen
Lukas•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Wenkbrouwen zien er super uit en krijg er veel complimentjes over.
Behandeling door Gandi•Wimpers en/of wenkbrauwen verven