Great experience with a kind, attentive and clean crew! Thank you
Behandeling door Gandi•Wenkbrauwen - threaden
N•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Een prima kapper en een vriendelijke ontvangst met een kopje koffie. Neemt alle tijd en knipt uitstekend. En dat voor een zeer schappelijke prijs.
Bravo,
Bert
Styling door Gandi•Mannen knippen
Bert•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldig kapper. Kundig en de meest vriendelijke, aardig kapper ooit
Styling door Gandi•Mannen knippen
Naam•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Beide kinderen goed geknipt. Vriendelijk en zorgzaam gedaan
Styling door Gandi•Kinderen knippen
Ester•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Leuk ontspannen sfeer!
Goed geknipt!
En goede service!
Kom zeker terug
Gr
Jeroen