Hele lieve vrouw, heeft fijn en snel geknipt en er was een prettige sfeer. Ook de prijs is zeker niks slechts over te zeggen.
Styling door Binnaz Ekim (binnazekim@hotmail.com)•Mannen knippen
Sigge•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Met 2 personen in half uur al buiten.Alleen puntjes en fohnen 36 euro.Scheelt dat wij thuis onze haar al hadden gewassen.Stond buiten met een beatrix kapsel dus voor mij geen 2 de keer meer helaas
Styling door Binnaz Ekim (binnazekim@hotmail.com)•Vrouwen knippen
Sevim•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Beste kapper van Arnhem!
Styling door Binnaz Ekim (binnazekim@hotmail.com)•Vrouwen knippen
Neel•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Luisterd naar je. Geeft goede adviezen. Aardige en leuke vrouw . Heeft veel ervaring
Styling door Binnaz Ekim (binnazekim@hotmail.com)•Kleuren - uitgroei
Annet•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Prachtige highlights! Ik ken geen enkele kapster die het zo goed kan als zij! ❤️
Styling door Binnaz Ekim (binnazekim@hotmail.com)•Highlights - heel hoofd