Styling door Binnaz Ekim (binnazekim@hotmail.com)•Vrouwen knippen
vincent•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel erg tevreden met me haren echt een goeie kapper heel schoon alles netjes zorgzaam
Gezellig een praatje maken mijn. Ervaring was top
Ik ga hier zeker vaker naar toe ❤️
Styling door Binnaz Ekim (binnazekim@hotmail.com)•
Kleuren - volledigToon alles…
Denise•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb zeer dun haar, dat maakt het moeilijk om het mooi te knippen. Sinds ruim een jaar kom ik bij kapsalon Medi, en nu zit mijn haar altijd goed. Ze snijd het perfect, en ik heb nooit geen knip lijnen meer in mijn geweldige korte coupe.
Styling door Binnaz Ekim (binnazekim@hotmail.com)•Vrouwen knippen
Jolanda•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima kapsalon, zeker aan te bevelen.
Styling door Binnaz Ekim (binnazekim@hotmail.com)•Mannen knippen
Kees•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn haar zit weer perfect
Styling door Binnaz Ekim (binnazekim@hotmail.com)•Vrouwen knippen