2 woord geweldig lief en sociaal en een goede kapper
Styling door Binnaz Ekim (binnazekim@hotmail.com)•Vrouwen knippen
madelon•18 dagen geleden
Geverifieerde review
Ze heeft mijn dochter heel goed geknipt!
Styling door Binnaz Ekim (binnazekim@hotmail.com)•Meisjes knippen
Anoniem •28 dagen geleden
Geverifieerde review
Voor mij geen andere kapster meer ..😃
Ik loop iedere keer weer zeer tevreden de deur uit ..😃
Zij is een lieve vrouw en zeer ervaren ..
Echt een aanrader 👌
Styling door Binnaz Ekim (binnazekim@hotmail.com)•Kleuren - uitgroei
Martina•29 dagen geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Mijn haar wordt hier altijd mooi en netjes geknipt! ❤️
Styling door Binnaz Ekim (binnazekim@hotmail.com)•Vrouwen knippen
Pien•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Vriendelijke kapster. Knipte mij. Haar precies zoals ik het wilde. Ze dacht mee over het model gaf goed advies.
Voor mij een blijvertje ( ik was hier voor de eerste keer).
Goede prijs kwaliteit verhouding.
Styling door Binnaz Ekim (binnazekim@hotmail.com)•Vrouwen knippen