Styling door Binnaz Ekim (binnazekim@hotmail.com)•Vrouwen knippen
Jolanda•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom hier al een hele tijd en elke knipbeurt is goed. Ik heb kort haar en regelmatig een andere coupe wat meteen goed zit. Ik zou deze kapsalon aan iedereen aanbevelen 👍🏻
Styling door Binnaz Ekim (binnazekim@hotmail.com)•Vrouwen knippen
Marcia•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
🌼🌼🌼🌼🌼
Styling door Binnaz Ekim (binnazekim@hotmail.com)•
Highlights - heel hoofdToon alles…
Saar•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Super tevreden met behandeling! Ik blijf hier terugkomen.
Styling door Binnaz Ekim (binnazekim@hotmail.com)•
Vrouwen knippenToon alles…
Daniëlle•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Weer fijn geholpen
Styling door Binnaz Ekim (binnazekim@hotmail.com)•