Binaz is al jaren mijn vaste kapster. Zij is erg goed, vlot, ik krijg altijd een goede knipbeurt, en het is heel gezellig bij haar in de zaak. Zij is een topper!
Styling door Binnaz Ekim (binnazekim@hotmail.com)•Vrouwen knippen
Rose•5 maanden geleden
Geverifieerde review
het was weer hartstikke gezellig en de salon was helemaal in kerstsfeer.en bij het weggaan kreeg ik ook nog een leuke kerstattentie.bedankt en tot het nieuwe jaar
Styling door Binnaz Ekim (binnazekim@hotmail.com)•Vrouwen knippen
Wilmabolleman•6 maanden geleden
Geverifieerde review
geweldige kapster, ze knipt mijn haar al vanaf het begin goed.
Styling door Binnaz Ekim (binnazekim@hotmail.com)•Vrouwen knippen
Claudia postema•7 maanden geleden
Geverifieerde review
het was weer een feestje om daar te zijn,het is er altijd gezellig en binaz is een goede kapster
Styling door Binnaz Ekim (binnazekim@hotmail.com)•Vrouwen knippen
Wilmabolleman•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Kundige kapster in een gezellige winkel. Lieve vrouw
Styling door Binnaz Ekim (binnazekim@hotmail.com)•Vrouwen knippen