Moka werkt netjes en is heel vriendelijk. Hij maakt altijd gezellig een praatje. En hij knipt ook goed. Hij verstaat zijn vak! Het is een leuke zaak, die net is en schoon. Iedere keer weer met een blij gevoel de deur uit!
Styling door Moka Hassoo•Mannen knippen
Vincent•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ga al jaren naar Moka. Er is altijd een fijne, open sfeer en er wordt goed geknipt!
Styling door Muki•Mannen knippen
Eric•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Gewoon top!
Styling door Muki•Mannen knippen
Jaap•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Was erg goed
Styling door Muki•Mannen knippen
Chenaro•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom hier nu een paar jaar, Moka knipt altijd top!