Wederom goed geknipt door Lisa. Goeie adviezen en lekkere koffie. Tot de volgende keer!
Styling door Lisa •Vrouwen knippen
Victor•9 maanden geleden
Geverifieerde review
No comment
Styling door Cynthia •Vrouwen knippen
Vos R.•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Erg klantgericht en klantvriendelijk. Neemt tijd voor contact en vragen hoe haar heeft gezeten. Helemaal Top👍
Styling door Lisa •Vrouwen knippen
Mary•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Een kleine maar heerlijke kapsalon waar de klant nog klant is. Luisterend oor naar wat je wensen zijn, zeer goed en duidelijk advies maar ook zeker eerlijk. Personeel zeer ervaren dus niet thuiskomen en hoofd direct onder de kraan.ik moet zelf een uur reizen om hier te komen maar dat is dan ook echt de moeite waard.