Goed geknipt!! Ik kom hier graag. Heel fijn hoe het personeel zorgzaam is tov elkaar en de klant. Echt persoonlijke en efficiënte aanpak. Het is telkens weer een relaxt momentje
Styling door Nadia•Vrouwen knippen
Els•27 dagen geleden
Geverifieerde review
Ik ben altijd tevreden met het resultaat. Fijne sfeer en Cynthia is heel kundig en gezellig!
Styling door Cynthia•Kleuren - uitgroei
Suus•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Jay begreep precies wat ik bedoelde met ‘natuurlijk grijs worden’ en heeft daar vakkundig aan gewerkt. Bravo.
Styling door Jay•
Kleuren - uitgroeiToon alles…
Barbara•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Prinsheerlijk is een fijne kapsalon in de Jordaan. Professionele en vriendelijke kapsters.