Opnieuw goed geknipt, ik ben er blij mee. Suze verstaat haar vak.
Vrouwen knippen
Cortlever L.•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele gezellige prettige ongedwongen kapsalon waarin wordt meegedacht. Enorm tevreden!
Styling door Cynthia •Vrouwen knippen
Karen•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima zoals altijd
Styling door Cynthia •
Vrouwen knippenToon alles…
Giliamse M.•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Suze nam de tijd om goed te luisteren en mee te denken over mijn nieuwe look. Ze is super vriendelijk en heeft mijn haar echt perfect geknipt. Mijn krullen vallen fantastisch zonder dat ik daar veel moeite voor hoef te doen. Ook gaf ze nog fijne styling tips. Zeker een aanrader!
Vrouwen knippen
Jetta•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Favoriete kapper van Amsterdam! Geweldige prijs- & kwaliteitsverhouding. Lisa is altijd super professioneel en lief.