Zeer aardige mensen. Maar mijn zoon was veel korter geknipt dan afgesproken.
Styling door Cynthia •Kinderen knippen
Mariëlle•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
My haircut was okay, but the hairdresser was rough with my hair 😭 It really hurt with brushing, and I think I lost some! And the massage? Her nails were way too long and it hurt!
Styling door Cynthia •Vrouwen knippen
Lana•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Super blij met mijn balayage! Precies wat ik wilde en Cynthia was heel aardig. Ik kom zeker terug!
Styling door Cynthia •Kleuren - uitgroei
Guaira•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Cynthia is geweldig. Haar permanent doet niemand na!
Karin•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn haar werd prachtig geknipt en gekleurd. Dankjewel!