Gewoon een heerlijke kapsalon: goede kappers, gezellig, efficient, professioneel. En niet duur. Wat wil je nog meer!
Styling door Cynthia •Vrouwen knippen
Ellen•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Suze heeft mijn haar fantastisch geknipt.
Ik gaf aan dat ik een A boblijn wilde en het resultaat was precies wat ik bedoelde.
Vrouwen knippenToon alles…
Letty•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Kundi, ervaren, snel en efficiënt
Styling door Cynthia •Vrouwen knippen
Will•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Alles oké...kundig en gezellig!!!
Styling door Cynthia •Vrouwen knippen
Dekker S.•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
I had my hair cut by Lisa and she was very experienced and exceptional, super friendly. She explained to me very clearly what she was going to do and how to achieve the look. I have finally found my favorite hairdresser in the city!