Lisa heeft mij niet alleen een super leuk kapsel aangemeten ook kwam ze zelf met vragen om ervoor te zorgen dat het ook een praktisch kapsel bleef. Echt heel erg fijn!
Styling door Lisa •Vrouwen knippen
Marieke•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Always great service and happy with the result!
I am thankful that there is not only focus on the result, but also for the quality of my hair.
Styling door Lisa •
HighlightsToon alles…
Eveline J.•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Best salon! Thank you for the lovely hair cut
Styling door Cynthia •Vrouwen knippen
Georgia•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd helemaal goed!
HighlightsToon alles…
Barens F.•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Lisa is goud waard voor de zaak. Is goed, klantvriendelijk en oefent haar professie met plezier uit.