Blij met hoe mijn haar geknipt is, maar mijn boeking die ik een halfuurtje van tevoren gedaan had was een verrassing. Gelukkig liet een andere klant mij voor gaan, superlief. Tip: boek van tevoren!
Styling door Salon•Vrouwen knippen
Maartje•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn haar is scheef geknipt, terwijl ik lang haar heb en het niet erg te zien moet zijn…. Kom er niet meer terug
Styling door Salon•Vrouwen knippen
Anastasia•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Very good! Always a happy customer! I come there every week.
Styling door Salon•Mannen knippen
Marcel•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ontzettend fijn geholpen, goed advies gekregen. Top specialist !