Moest uiteindelijl cash betalen, heel veel gedoe. Geen goedw service
Styling door Salon•Mannen knippen
Alfonso•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed en snel geknipt en ik werd snel geholpen. De salon is vrij stil. Er staat geen muziek of tv aan, dus je hebt meestal een gesprek met de kapper, als je er zin in hebt.
Styling door Salon•Mannen knippen
Anoniem•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed geknipt
Styling door Salon•Mannen knippen
Huub•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ging niet goed
Styling door Salon•Vrouwen knippen
Anoniem•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
I have very nice haircut I am very happy with the barbershop this my second time to visit this shop