Kapsalon Zus & Zo Reviews

Prinsesseweg 27, Groningen

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,7
2606 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Ik kijk er altijd naar uit om door Monique geknipt te worden. Professioneel, plezierig en altijd een goed gesprek.
Ondanks dat er met de afspraak iets mis is gegaan werd ik toch geknipt. DANK DAARVOOR!! Uiterst tevreden klant, al meer dan 20 jaar.
Fijne behandeling m.
Ik ben telkens weer erg blij met het resultaat.
Hele prettige sfeer met een gezellige drukte. De balayage is goed geslaagd; ziet er mooi en natuurlijk uit.. Goed geknipt.