Hele fijne massage gehad. Kasira is heel kundig en voelt goed waar extra aandacht nodig is. Het was een stevige massage, maar zeker ook heel ontspannend!
Behandeling door Kasira•Ontspanningsmassage
Sylvia•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Zeer professioneel in een fijne sfeervolle ruimte.
Eva•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne massage in een gezellige omgeving.
Jan•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Zo ontzettend kundig echt een super massage!!
Janneke•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Na een online boeking voor een ontspanningsmassage te hebben gemaakt kon ik snel terecht bij deze sfeervol ingerichte salon. De behandeling werd uitgevoerd door Kasira, de eigenaresse. Na een warm welkom werd er gestart met de behandeling. Vooraf werd er gevraagd of je ergens last van hebt zodat deze spieren extra aandacht krijgen. De behandeling werd professioneel uitgevoerd met de juiste aandacht, een mooie combinatie van ontspannen en het losmaken van vastzittende spieren.
Na afloop is er gelegenheid tot douchen en een drankje. Voor mij een absolute aanrader!