Kimmy is een heel lieve kundige dame ,met veel wijsheid en ervaring op haar vakgebied
Erg klantgericht en super aardig / vriendelijk .
We komen al veellllll jaren bij haar salon ,en hopen nog lang terecht te kunnen bij haar ( en team )
Altijd prettig en fijn om daar een behandeling te krijgen .
Ook al is het soms pijnlijk om een “ zieke “ nagel beter te krijgen .
Uiteindelijk ben je daarna dankbaar voor een juist herstel ❤️🩹
Behandeling door Kimmy•Nagelversteviging
Hilda•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Kimmy is erg vriendelijk en met grote kennis van zaken verwend ze je voeten en handen. De repareerde en hielp mij van mijn kalknagels af. Ook zorgde met mooie kleuren dat tijdens het herstel mijn voeten er netjes uitzagen in open schoentjes.
Diny•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik heb weer mooie nagels 💅🏼
Josefien•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Gezien mijn leeftijd ben ik slecht in staat mijn voeten te verzorgen. Bij Kimmy word ik altijd buitengewoon vriendelijk ontvangen, zelfs door het hondje. De verzorging aldaar maakt dat ik me weer als herboren ervaar. Mijn complimenten. Ik blijf komen.
Kees •3 maanden geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling . Vriendelijk en kwaliteit en prijs allebei prima .
Kom er graag