Kwaliteit van de behandeling is goed, maar ook als je een afspraak hebt moet je soms toch wachten.
Behandeling door Quan•Nagelversteviging
Karin•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Nice work as usual
Behandeling door Thao•Kunstnagels opvullen
Styliani•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Top
Behandeling door Thao•Nagelversteviging
Ria•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Nice
Behandeling door Quan•Nagelversteviging
N.•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel blij met mijn nagels! Super mooi resultaat. De eerste dame die mij hielp had wat moeite en toen nam een ander het over. Uiteindelijk heel mooi geworden.